Έξεργο πλαίσιο (ύψ.: 0.025 μ.,πλ.: 0.025 μ. δεξιά και 0.05 μ. αριστερά).
Απρόσεκτη χάραξη. Ο χαράκτης επιχείρησε να σβήσει χωρίς επιτυχία και να διορθώσει το αρχικό κείμενο. Οδηγοί χάραξης διακρίνονται από τον τρίτο στίχο και εξής (απόσταση μεταξύ οδηγών: 0.025 μ.-0.03 μ.).
Μακρής 1960. Manganaro 1973-74, 43-50. SEG 28: 753. BE 1978.389. Bile 1988, 52-53, no. 49. Τζιφόπουλος 2014, 243-258.
πρειγιστεύσας Σόαρχος Παιθε- 3 μίδα Τριβαλις καὶ ἁ πεντηκοστύ- ς ἁ πόλιος Κωρίων, 6 ἑταιρήια ἁ Στρυ- φίδα καὶ Κυρταίω, τῶ ναῶ ἐπεμελή- 9 θεν. vacat
3. Τριβάλις: Manganaro.
5. ἀπὸ Διοσκώρων: Manganaro. Πρόκειται για διόρθωση στην αρχική χάραξη.
7. καὶ Ὑρταίω: Manganaro. Πρόκειται για διόρθωση στην αρχική χάραξη.
Το κείμενο αναφέρει μια συνηθισμένη στην αρχαιότητα πρακτική, την ανάθεση της επιμελητείας για την κατασκευή, ανακατασκευή ή επισκευή ενός ναού σε κάποιον επικεφαλής, ο οποίος μπορεί να συνεπικουρείται, όπως εδώ, από μια ομάδα. Η θεότητα δεν αναφέρεται ως αυτονόητα εννοούμενη αλλά πιθανότατα πρόκειται για τη θεά Αθηνά (πρβλ. Ε100), με βάση και επιγραφές της περιοχής (Σουλία, Καστρί Αποδούλου) που αναφέρουν το όνομα της θεάς.
Το όνομα Σὀαρχος απαντά μόνο στην Κρήτη. Το Παιθεμίδας απαντά εδώ και στη Γόρτυνα. Το Τριβαλις, Στρυφίδας και Ὑρταῖος (αν είναι ορθή η ανάγνωσή τους) είναι αμάρτυρα αλλού.
4-5. πεντηκοστύς: εμφανίζεται ως στρατιωτική μονάδα του σπαρτιατικού στρατού αλλά υπάρχουν παρόμοιες διαιρέσεις των πολιτών σε πολιτικές-θρησκευτικές ομάδες. Ο Manganaro υποστηρίζει ότι ίσως εδώ γίνεται αναφορά σε κάποια πολιτική αναδιάρθρωση της ευρύτερης περιοχής ή σε κάποιου είδους συνοικισμό ή διοικισμό, οπότε η ἑταιρήια αναδομείται και μετατρέπεται σε πεντηκοστύν. Ωστόσο, η πρόταση δεν μπορεί να αποδειχθεί, αφού μια τέτοια μετατροπή δεν μαρτυρείται στην επιγραφή ούτε υπάρχουν μαρτυρίες για πολιτική αναδιάρθρωση της περιοχής.
5. ἀπὸ Διοσκώρων: η παρουσία των Διοσκούρων στην Κρήτη είναι ασαφής. Αν δεν κρύβεται κάποιο τοπωνύμιο (η πόλη Κόριον, σύμφωνα με την ανάγνωση του Μακρή), τότε πρόκειται για θρησκευτικό όμιλο σχετιζόμενο με τους Κουρήτες του Διός.
6. ἑταιρήια: αφορά τον γνωστό από τον ιστορικό Δωσιάδα χωρισμό μιας πόλης σε ομάδες πολιτών. Ίσως είναι το πολιτικό σώμα κατά τη θητεία του οποίου ο Σόαρχος και οι πενήντα επιμελούνται του ναού.